Onsdagstjôt

Idag jobbar jag 17-22 så då kan jag inte vara med på cheerdansen, det är inte
alls bra =(
Igår tränade jag Core & Poweryoga på Onyx i Knalleporten. Får se om det blir lite
kondition/styrketräning idag om jag hinner innan jobbet.

Är helg ledig i mon och på fredag jobbar jag 17-22 igen, konstigaste veckan någonsin?
På torsdag/fredag ska jag träffa Walexandra och Anna Carlsson någon av dagarna.
Träna juniorerna på torsdag o söndag med.

Nog tjôtat för mig denna dag, skall hem till Stefan o laga lite mat.


Bild på mig o Emelie :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-03 @ 15:16:01
Postat av: Melissa

Tack! Det ska bli kul att visa vad vi har också! :-)



Även kul att se vad MFC har att komma med, alltid ett nöje!

2010-02-03 @ 15:17:09
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad söt du är! och vilka ögon....

2010-02-06 @ 00:02:21
URL: http://milliea.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0