Cheer practise

Tränade cheer idag och byggde bakperson på en lib + cradle. Jag kan ha gått
in liiiite för långt. Blev liksom instängd med mitt knä mellan basernas knän. Det gjorde
sjukt ont och känner mig fortfarande klen & skadad^^ haha. Hoppas det går över
tills i mon bara.

Träningen i övrigt gick fint och vi övade lite olika libar med skruv som nergång med
olika toppar. Som det är nu på dessa träningarna nu, innan vi delat upp alla i olika lag,
så har vi typ 10 toppar eller typ mer, så vi turas om att bygga med alla.

På torsdag är det terminsuppstart för alla lag i MFC. Både tränings och tävlingslag.
Vi har försökt locka dit lite nya folk som vill börja med cheer, så jag hoppas att det
kommer dit en massa sugna! 17-19.30 i Almåshallen på torsdag då alltså! :)


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0