Sundsvall

Sitter nu på mitt hotellrum i Sundsvall, eller rättare sagt; ligger ner
i sängen på rummet. Har haft en upplevelserik dag minst sagt!

Tågen hit var katastrofala, alla förutom det första (som dock tog 38 min).
Förseningar, en kraftig inbromsning, fått vänta på tågmöte osv...
Kan bara säga: TUR att jag inte skulle vidare från Sundsvall med något
anslutande tåg som väldigt många skulle.



Besökte Evolet, ett ekologiskt café i Sundsvalls city. Riktigt mysigt.
Måste hålla med om betyget: Allt var bra, det var fina lokaler riktigt gott
kaffe och framförallt väldigt trevlig & tillmötesgående personal!



Sen till dagens höjdpunkt.
Att träffa Ullis.
Det var lite nervöst att ta bussen till "Alnö" som det heter utanför Sundsvall.
Men väl på plats kom Ullis och hämtade mig och det hela gick ju rätt bra ändå.
Alnöbron är VÄLDIGT stor och nice, (om man inte ser det på bilden då).

Hade en megamysig kväll med Ulrika och några av hennes kompisar.

Nu borde jag väl ändå vara trött? Klockan är 23.51 o jag gick upp 04.30.
Gäsp!


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0