Mineraler & Vitaminer

Idag har jag varit på vårdcentralen som intygade att jag har en infektion
i kroppen. Fick också antibiotika för detta. Hoppas det hjälper & att jag blir frisk!

På hemvägen köpte jag en speciell tandkräm & mina vitaminer. Det sägs
att dem är bra för dem som håller på med sport mycket, alltså borde dem
funka rätt bra för mig. 129 kr kostar den & innehåller 100 st tabletter.


Bild finns här (eftersom att blogg.se inte vill ladda upp bilder just nu)

Info från Apoteket.se:

Om MittVal Sport:

MittVal Sport är ett kosttillskott speciellt anpassat för personer som tävlar, tränar eller motionerar regelbundet. Produkten innehåller 12 vitaminer och 10 mineraler (inklusive kalcium och magnesium), med extra höga doser av de antioxidativa ämnena vitamin C, vitamin E och selen. Förhöjda doser av vitamin B1, B2, nikotinamid, B6, B12, zink och järn har tillsatts för att tillgodose den tränande kroppens ökade behov.

Personer över 15 år som tränar regelbundet: 1-2 tabletter intas dagligen i samband med måltid.



Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0