Dag 5


Dagens frulle:Chai te, "favorit-mix" och äpple. Gott.

Nu har jag varit sjuk ända sen i onsdags & det suger. Sitter i sängen
med laptopen och nerdar hela dagarna. Har dock ett nytt projekt nu
som jag tror ska bli bra.


Projektet innebär att jag har skrivit ut några av mina favoritbilder på
mig och mina vänner. Detta tänker jaga sätta upp på min garderobsdörr
och sen kommer dem göra mig glad varje gång jag tittar dit!


En text + lite hjärtan och stjärnor att sätta på bilderna.

En hel del bilder om man säger så..

Ska klippa ut bilderna strax, men först lite frukost.

Kommentarer
Postat av: angelica

I know, mår som en prinsessa!

2009-09-06 @ 13:56:33
URL: http://weijmer.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0