AnnaAnka

OBS att min msn/hotmail är [email protected], denna
gjorde jag när jag var 11-12 år något sådant. Låååångt
innan "SvenskaHollywood fruar" sändes i svensk tv.

Kul när jag fick detta mail häromdagen. Till hänsyn av
personen och produkten nämns den inte vid namn utan jag
kallar den bara "produkten" i mailet här nedan.
Annars har jag inte ändrat något.
HUR KUL?

>
> Hej Anna!
> Trevligt att du har slagit igenom ordentligt i svenska medier
och i TV- rutan.
>
> Jag fick en ide idag om att det kanske skulle intressera dig
att sälja en svensktillverkad "produkt"
> - i USA. Du har säkerligen de rätta kanalerna och det som
behövs för att göra denna "produkt" till en
försäljningsframgång. Jag har själv ritat och utvecklat
"produkten" som är av absolut bästa svenska kvaliet och
elegant förpackad - lätt att göra tll en "inne" podukt i dina
kretsar. Det har varit tufft att lyckas här i Sverige eftersom
framförallt "en annan produkt" har lyckats pressa sina
åtrförsäljare att inte ta in min. Därför vore det extra kul
för ett enmansföretag som mitt om det skulle gå på detta
sätt som jag föreslår. Jag vet inte om detta mail når dig,
men om det gör och du är intresserad av mer info samt bilder
på produkten, så vore det trevligt att höra av dig.
>

Svarade att jag är "fel" Anna och att det hela var skickat till fel hotmail.
Väldigt roligt tycker jag! :D haha!

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0