Onyx


Har börjat fundera på allvar på att köpa gymkort på Onyx.
Vi betalar bara 245 kr i månaden med Transcoms rabatt.
Känns som att jag behöver lite mer konditionsträning, eller ja
träning överhuvudtaget då vi bara har 2 dansträningar i veckan.

Jag har ju varit skadad sedan i Augusti med, vilket innebär
att jag helt tappat min vighet och att jag knappt kan utvecklas
i dansen alls. Sträckt mig på båda baksida lår. O-nice!
Ett plus är att jag blivit bättre på vänster piruetter, så det
är bra. Jaja, nog om dans.

Tillbaks till Gymkort alltså. Betalar man för en gång kostar
det 60 kr. Skulle jag träna 1 gång/vecka blir det 240 kr/månad.
Då känns det som jag lika gärna kan skaffa kort och kanske
träna mer än så.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: haha okej men då vet jag det nu:D

2009-11-17 @ 17:42:09
URL: http://piecesofme.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0