Tan in a can



Köpt mig solbränna på burk från Kicks 235:-
Det måste vara den mest effektiva Brun utan sol jag haft hittills.
Tidigare har jag haft några varianter från Loreal & Nivea.

1. Ger mest färg av alla loreals men även glitter som är ett minus för mig.
2. Bra för kroppen, blir inga sträck eller fläckar, syns ej vid applikation.
3. Spray tan, bra men inte så stort resultat.

Bodylotion med BUS i. Är bättre än Niveas men
ändå inte så mycket resultat som jag vill ha.
Men är ju ingen direkt BUS utan mer bodylotion med
lite BUS i.

Niveas två varianter, Bodylotion och ansiktskräm med BUS.
Båda är väldigt milda och det händer knappt något. Speciellt
inte efter första gången. Kan vara bra om man är ganska blek
och inte vill ha allt för mycket färg.

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0