SM - en underbar helg!

Hemma efter helgens SM i Cheerleading som i år hölls i Nyköping.
BÄST VAR:
Att träningshallen var så stor och rymlig.
SÄMST VAR:
Att musiken krånglade (och stannade!) för flera lag och starter!

Royals resultat:

Cheerdans Asr - brons
Cheer Ajr - fjärdeplats
Ind. Jr  Josse - brons
Ind. Jr Amanda - sjätteplats
Cheerdans - sjätteplats
Groupstunt - fjärdeplats
Bjr. internationellt - femte plats


Mest stolt var jag nog över mina Ajuniorer som kom på en 4.e plats, dock
en delad plats eftersom att vi hade ett övertramp som gjorde att vi kom på en
delad placering med de som skulle kommit 5.a annars. Men hur som helst
så ser jag det som en 4.e plats och är mycket stolt över den! Jag fick nämligen
hoppa in i laget efter att en tjej fått operationstid den 18 Maj för sina halsmandlar.

Efter alla våra motgångar i Ajuniorerna så har det kännts tufft de senaste
veckorna. Första gången alla var på plats var i måndags och första gången
vi kunde köra igenom allting var på tisdagens träning, den sista innan SM.
Tänker inte sitta här och skriva om alla i lagets skador osv. det känns som
att vi själva vet hur SJUKT duktiga vi varit i Ajuniorerna.

Vill också säga:
Stort grattis till alla föreningar som var med. Alla jag såg presterade bra.
Jag vet att ni kämpade, och även om det inte blev medalj denna gång
så vet man aldrig vad som händer tills nästa SM.

Efter prisutdelningen byggde RCDs Ajr lag med GCOs Ajr lag som också
vann Guld i Ajr klassen. Riktigt förtjänta av det och MVP som är det mest
minnesvärda programmet under dagen.

Cheerdans A Sr. Jag älskar oss! BRONS som kändes som ett guld.
Snacka om att bli glad över sin placering! Lyckotårar - japp!

Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: tack så mkt:)

2009-05-25 @ 21:50:55
URL: http://hejsarah.devote.se
Postat av: Sarah

sv: tack så mkt:)

2009-05-25 @ 21:51:15
URL: http://hejsarah.devote.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0