sLOVEnia

Vi som åkte till Slovenien och EM hade det sjukt bra och mysigt tillsammans.
Allt förutom olyckan som nu bara är ett skrubbsår och lite slovenska
sjukhuspapper blott. Ja, det hade kunnat gå bra för det svenska cheerdanslaget
från Borås. Menmen, det hade inte bilen som körde på oss någon hänsyn till.
Äsch, det känns uttjatat att prata om nu när Bt redan skrivit en massa, jag är hel,
det kan jag lova! (Kan tom. gå på knäet nu, som jag skröt om igår ; D)
Här är lite bilder för er som inte var med !

VÄRLDENS SNYGGASTE CHEERDANSFRILLA! Dessutom var Johanna och
jag smyckade med snyggaste tatoo'sen från Stadium! ;)

Sahlström fastnade bra på kort, det tyckte EM-fotografen med när han fick
det snyggaste kortet på en tävling någonsin på Linda här ovan(?) Man
ser ju sverige-nagellacket och allt!


Hela EMtruppen. Från vänster:
Fisken -skadad. Jag -skadad. Kickan & Johanna med på EM. Karin - coach.
Sahlström & Carro med på EM. Mimmi -skadad. Roffe med på EM.
Ser ut som mitt onda syns här. Menmen, jag kunde ju gå själv. Nästan iaf^^

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0