Smått och gott

Ush! Idag har jag munsår,
det är inte så kul. Hoppas att
det går över snart.
Idag hade jag visst studiedag,
inte för att jag tänker plugga då men,
jag kunde ju fått sova ut idag :O
Jaja,
Ikväll är det cheerdansträning, riktigt skojj är det och väldigt jobbigt.
Men det är så det ska vara ;) Vi ska tävla om precis en månad på
Cheerleading DM i Vänersborg. Weey, fy vad pirrigt.

Eftersom att jag hade lite dötid innan jag åkte hem
från skolan köpte jag lite nagellack och lite smått
och gott. Köpte även papper som man kan skriva ut  tryck på och sen
stryka på kläder. Ska prova det snart! :) / Anna

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fint halsband!

Postat av: Natta

ja jag sklle aldrig lägga ner så mycket pengar på ett par skor :D

2008-01-23 @ 16:25:34
URL: http://naaatha.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0