Vårinköp

Kanske är våren inte här, men mina shoppingnerver börjar lukta vårkläder.
Oturligt för mig att min studentbudget knappast räcker till allt jag vill ha.
Men om jag fick drömma mig bort till landet där man plockar pengar ur
träden (ni vet? ;) så skulle detta gärna inhandlas av mig NU:

Februaris VILL HA:

  • Mångder av nagellack, gärna neon-orange
  • Hallonrött läppstift
  • Ljuslila kofta från Gina
  • PUMPS med skyhöga klackar. Orange, rosa, gröna, några av varje tack!
  • Lång grå kofta att softa i. Skulle behövas.
  • En oversizead kuvertväska i typ rött eller svart lack
  • Lagom korta klänningar i olika blom-mönster
  • Finstickade gråa strumpisar
  • Tygskor, i alla färger (love color)
  • Stor väska i svart lack från H&M
  • X antal armband i stor modell (silver el. färg)
  • Bikini i snygg tappning
  • Lååånga linnen i svart & grått (basic under klänningen)
  • Shorts med hög midja
  • Färgglad kjol med paiperwaist (gärna lila, grön el. gul)
  • Min silvriga parkas jag beställt från Ellos :)
  • osv..
    Snygg topp det där. Från www.kling.es

Som ni kanske förstår så har min inhandlingskänsla inget stopp.
Därför kan det vara lite jobbigt när man bara har några få hundralappar
att lägga på sånt man vill ha. Någon mer som håller med?


Kommentarer
Postat av: Hannah

SV; Jag är 14. Jag följde en guide på designadinblogg.se bara ;)Kan egentligen INGENTING om webdesign och sånt, men det går lätt att lista ut.

2008-02-07 @ 07:32:29
URL: http://easyeast.blogg.se
Postat av: Lisa

Svar: Haha, nej jag vet det, men min tränare tar ganska hårt på det där med hemligheter och det är lika bra att inte hamna i onåd med henne!

2008-02-07 @ 07:42:18
URL: http://lilisas.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0