Höstnytt i garderoben

Äntligen har min beställning från Ellos kommit.
Jag körde upp med moppen & hämtade den nyss :D
155481-349
Ja, den första bilden är alltså min boll-halsduk, det är bollar och sidenband längst ut på den.
Den hårar dock av sig en del. 129:- för den, helt okej pris.
Sen är det den mysiga koftan med bollar på (349:-). Provade den till dagens oragea/bruna strumpbyxor
vilket kanske inte är den snyggaste kombinationen. Men här är den iaf. Bilden jämte är en bild från Ellos.se

Köpte dessa orange/bruna strumpbyxorna på lindex i går.
Med ett par svarta leggings under så blir de riktigt söta :]

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej! hamnade in på din blogg av en slump! riktigt roligt för jag tänkte nämligen beställa den koftan idag.. va läskigt :S men jag läste att den hårar och sticks mycket.. gör den det? för jag har väldigt känslig hud när det gäller sticksiga material.. (läste även att storlekarna är rätt stora och att den är lång i armarna, jag själv är pytteliten och kort av mig, så den minsta strl lär bli för stor, lr vad tror du?
tack på förhand!
Diana.

2007-09-06 @ 22:38:24
Postat av: Anna

Hej Diana, svarar här för du skrev ingen hemsida, email eller nått. Jag tyckte inte den sticktes något speciellt, hade t-shirt på under när jag provade. De är ju rätt stora, men det är charmen tkr jag. Jag har ca: 34 i stlk i vanliga fall och tog den minsta storleken 34/36, och den funkade perfekt :] Jag är 168 cm, så jag är inte så jätte"stor" heller. Hoppas det hjälper, annars kan man ju alltid returnera för typ 25 kr lr nått. / Anna

2007-09-07 @ 13:34:36
Postat av: Diana

Hej Anna! Å söta tack för ditt svar! då vet jag!
du är 168 & den sitter perfekt på dej säger du, jag är 158 haha så jag blir tveksam.. undrar om man kan hitta nåt liknande på H&M lr ngt? ska försöka ränna runt lite å kolla :P
fixade en blogg idag btw! så nu har jag skrivit så du kan nå mej :)

2007-09-07 @ 21:25:14
URL: http://shapeupdressup.blogg.se
Postat av: Hanna

Ser jättemysig ut :-)

2007-09-08 @ 20:21:49
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: Diana

Å tack! ska runt och kolla om jag hittar! H&M har faktiskt väldigt fina koftor i år.. synd bara att det (nästan) alltid ska vara skitmaterial som polyester och akryl.. uh!

2007-09-09 @ 23:31:32
URL: http://shapeupdressup.blogg.se
Postat av: armina

Hej hej, jag undrar över dne blå koftan du köpte från ellos, läste din kommentar där. Har själv tänkt beställa den, men min fråga är e den tillräckligt lång för att bara ha med strumpbyxor o en tee,? jag är 165 o tänkte beställa samma storlek som du har..

Tacksam för svar

2007-11-10 @ 14:01:30
URL: http://armina.webblogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0