Slagen Schlager?

OMG, jag o Bella tittade på ESC igår, det är ju helt sjukt
vad dåliga mer än hälften av bidragen är.
Tex. Bulgarien, hur kan man rösta fram en tjej som sjunger falskt? :/
Fattar ingenting, lite dåliga de andra bidragen i Bulgarien måste vara då??

Ja, också dendära julgransstjärnan till Ukraina elr va det nu var...
Asså, det är ju inte någon sång-tävling längre, det är ju en
"den-som-sticker-ut-mest" tävling?
Vet inte om jag orkar kolla på skiten nästa år, det är ju bara patetiska
bidrag med nuförtiden...
Dock var vinnarlåten helt okej, men jag o Bella fantiserade om vad det
var hon egentligen sjöng. Hon kunde ju sjungit i princip vad som helst,
men vi trodde att hon sjöng, "jag är en kooo". Kanske inte ändå ^^

Innan det åkte vi lite moppe, bakade chokladbollar och tittade på
Desperate Housewifes. Mums.


Jag + Bella :)




Ja, så idag ska jag & Stefan på kalas hos Cissi och Daniel, Daniel fyller år.
Får väll ta o sätta på mig lite kläder, kör med t-shirt och hello-kitty hotpants ^^
Tjo / Äna

Kommentarer
Postat av: bella

yeeaah i knowww :)

2007-05-14 @ 20:28:59
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0