Ledig, shopping & uppvisning ^^

Helo.
Har vart ledig, som alla torsdagar, = wunderbart.
Tog min 20:de körlektion idag, måste säga att
om ni får välja, så välj inte Körkortsteamet,
vi har gjort så sjukt många grejer som är totalt onödiga,
eller som jag redan kunde...
Men har iaf blivit klar med teorin på bilskolan,
får väll se när jag kan göra provet då...

Efter några vänstersvängar på landsväg så
bar det av till stan, köpte:
Skor,
Ansikts peeling,
Kropps scrub samt
Hårspray.

Igår köpte jag ett par andra skor,
det är dem längst till vänster = soo sweeta.



Så snart ska väll Susanna ringa mig så ska vi äta i stan,
innan uppvisningen som vi ska samlas kl. 17.00 för.

Halkkörning på tisdag och omkörningslektion på onsdag,
sen har jag itne bokat in någon körlektion förrens den 24 maj :/
Får väll se hur det blir med det där, känns så himla lamt bara :P

/ Anna v S

Kommentarer
Postat av: Bella

sooo sweetttihy :) väldigt lika dom du hade lörra sommaren :)

2007-05-03 @ 18:03:11
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0