Kortege, fest och 1års dag

Taget från Bellas blogg

Polisen: Hej där tjejer, hur gamla är ni?
Bella: (glatt) 17 :)
Anna: (borta samtal i telefon) 18...
Polisen: Har ni alkohol i väskorna?
Bella: Inte vad jag vet?
Anna (borta i samtal...)
Polisen: Får jag kolla?
Bella: Ja självklart!!
Anna: (nervös....)
Polisen: Hoppas det inte hoppar upp någon Paris Hilton hund ur väskan..
Jag: hihi hihihihiiii
Polisen till anna: Får jag kolla i din väska också?
Anna: räcker fram väskan till polisen och säger inget..
Polisen rotar lite sen får vi gå.. så fort vi gick utropar Anna,
Shit vad tur jag hade ju vodka i min Bon Aqua flaska.

Ja, så kan det allt gå, lite nervös jag var ^^
Menmen, det var väldigt trevligt hos Mattias som vi åkte till sedan.
Sen åkte vi hem och sov, mådde hemskt typ halva natten.
Gick upp och åt frukost för att sedan ligga och slappa
hela dagen på Stefans balkong...





Livlig dag så att säga^^
Bella och jag hade vår 1års dag igår med,
dvs. att vi träffades irl första gången för ett år sedan.

/ Anna

Kommentarer
Postat av: bella

iiiih 1års dag::)

2007-05-03 @ 13:33:23
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0