Sex underliga saker om mig

Om man ser någon som skrivit sex underliga/egendomliga saker om sig själv så måste man gör det med.
(Det är bara att kopiera den här texten och skriva in dina egna saker)

Så här bjuder jag på 6 st egendomliga grejer om mig själv:
1. Jag älskar att kramas med kuddar
2. Min garderob kan aldrig mer andas igen, den är för full ;)
3. Jag använder ketchup på vesuvio :) roligt va?
4. Jag gillar att folk (iform av en cheerleader) står på mina axlar. Jättekul!
5. Jag har mer än 25 par skor :) Love shoes.
6. Istället för att luta handen på handflatan som vissa gör så stöder jag pekfingret under näsan :P Det var Sebastian Johansson i min klass som påpekade det. Och visst är det konstigt...

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0