Helgen och lilla foten

Mysigt hos Joakim på hans 19års fest i fredag, synd bara att jag
o Mims blev tvungna att gå vid 12. Vi skulle ju ha träning dagen efter.
Jag 10.30 och hon vid 9.00. Så skadade jag mig på gymnastikträningen...
Hoppas min fot mår bra snart igen. Kom lite snett när jag skule göra handvolt på blå/röd matta.
Ja, jag o Helena som skulle haft hoppträning på måndagar. Får köra lite styrka istället.

Sen efter gymnastikträningen så körde hela familjen till Gbg för att äta och fira Malin.
Hon blev 16 bast. Och snart fyller jag 18 ! :) Weey,. Härligt. Då blir det party,
ja,inte den 17 mars när jag fyller år, för då kmr halva släkten från Helsingborg upp hit. Jaja :)

Jag, Mimmi, Stefan och Måns körde lite badminton idag i Tennishallen, det var svettigt värre.
Sen sov vi typ hela dagen och tittade på tv. Så nu när jag ska sova, så åkte han till Måns för o lana.
Själv har man inte någon studiedag inte. Nejnej. Så är det för oss udda på Lbs. Japp.

Tjooo. äni
Köpte jackan i gbg med, fast svart. Sweeet.


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0