En liten lista.

En liten lista jag hittade.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Det står två ord: Välja färg. Slog upp mitt designblock.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Antons hörlurar, sitter i en datorsal i skolan.
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Desperate Housewifes! Så bra!
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11.13 (11.18) Vi ska äta halv...
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
De andra som disskuterar någon flashig bil.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick från bussen till skolan, antar jag.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Cheerleadingbilder på internet.
8. Vad har du på dig?
Svarta stuprör, beige tröja m. rosett och högklackade pumps :)
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Kommer inte ihåg, men det var någonting.
10. När skrattade du senast?
Nyss. Dem är roliga här :P
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
målarfärg, whiteboard, en klocka och ventilationssystem.
12. Vilken var den senaste film du såg?
Hm, Paradiset på tv.
13. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder, kläder, kläder och massa skor. En bil till mig och en till Stefan.
14. Tycker du om att dansa?
Ja, självklart!
15. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nja, kanske inte permanent. Men för ett tag så ja :)

Kommentarer
Postat av: Bella

iih den har du hittat på min sida ju!

2007-03-14 @ 20:36:02
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se
Postat av: anna

Näe, faktiskt inte :) Min är bara 15 punkter lång med :P

2007-03-16 @ 08:22:47

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0