8 Mars

Sitter på byrån och fortsätter min spaning på streetkläder, badbyxor och tryck. Hittade en söt T-shirt till Anna "Banana" Carlsson. Sweet va?




Idag är det min näst sista dag på praon, det känns lite sorgligt, jag som gillar deras Digistive föråd, hehe. Nä, men det har varit mkt trevligt att vara här, förutom att man börjar 8 och slutar 5 varje dag. Lite jobbigt, men så är det väll.
Så ska jag köpa present åt min lilla lillasyster, eller liten och liten, hon fyller ju 16 den 10 mars. Så jag ska köpa något fint klädesplagg hade jag tänkt. Och efter det är det dags för körlektion på Körkortsteamet! Är lite nervös måste jag säga. Menmen, har man bestämt sig för att ta körkort, så har man :) Jag längtar tills att jag får det, så himla mkt. Så kan man köra till träningen, hem till folk och åka vart man vill. Typ Bella och jag i sommar, det ska bli skojj om något! Vi ska chilla i sommarstugan, sola och laga god mat. Så kan man ta bilen till affären istället för o cykla :P Haha. Jag vet, jag kmr bli lat :) Menmen, är det sommar så är det!

När jag spanade runt på lite dyra märkes badbyxor och letade efter söta mönster, då dök denna bikinin upp. Den var väll fräsh :) Stefan blev väldigt glad för hans skjorta och vantar :) han fick av mig i födelsedagspresent! Tur det :P


/ Äni säger bye


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0