30 mars - by the grace of God

Weey. Lyssnar på Hellacopters, värsta sommarkänslan, Bella och jag på Göteborgskalaset :D
Igår var det trevligt. Krogen för första gången, Brasseriet, och Lace spelade.
Stefan var med, Sara, Elin, folk från skolan o klassen. Weey säger jag bara. Mysigt. God päroncider.
Så funderar Sara o jag på om vi ska dra till almenäs idag, det ska en massa dit o grilla.
Godis, jaaa. det var så längesedan. mm.

Elin och jag deppade lite i skolan, ont i huvudet, magen, trött typ. Sova genom svenskan. mmm.
Men jag gillar läget ändå, är glad idag! :D

DM i mon, det ska bli så HIMLA skojj alltså.
Vi åker 07.00 och sen är det 1 h tills att vi är framme.
Aktiviteten i Möndal, förbered dig på Cubs och Helena (o resten av flugan då ;)

/ Änioo

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0