29 Mars - snart DM

Om jag har tyckt att DM har varit nära innan så känns det så HIMLA nära just nu!
Träffade både Helena och Johanna idag i stan. Jag shoppade lite smink och penslar.
Ska ju sminka både Cubs och Helena! :D weeey.
Helena är individuell och ska äga alla!
155481-77
Helena är den på kortet som inte är jag ;P hihi.

DM är på lördag alltså och vi ska åka dit vid 07.00.
Ännu en lördag som man får gå upp tidigt på!
Sen på söndag ska jag provjobba på Waneys Coffé i Knalleland.
Hoppas på jobb där nämligen, behövs verkligen! :D

Hade "vänstersvängslektionen" idag, lite onödigt!
På tisdag ska vi iaf köra "mindre landsväg" 1 lektion. Bra. Inga mer svängar här inte.
Är hos Stefan just nu och funderar på om jag ska gå på Lace lr inte.
Dem spelar torsdagen till ära på Brasseriet, det verkar najs.
Har inte bestämt om jag ska stanna hemma md Stefan lr gå.. Hm..

Imon är det iaf ingen träning, kmr kännas skitkonstigt!
Kanske kan köra lite spring + styrka själv? Men kiligt att träna själv!

/ wAaaanna

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0