25 Mars -Pardey

Alltså, inte idag men igår :)
Vid  7 började de första gästerna droppa in och efter någon timme så var det käk på G.
(Bella, jag och Mimmi fixade en massa gottigt)
Grönsaker, dipp, chips och tunnbrödsmackor :P mmm. gott
Sen chillade vi lite och så fick jag öppna presenter.
 Så söta var ni, busiga presenter må jag säga =D

Några presenter.
Jag fick (av Ljung o Jocke) en hårblås som ser ut som en pistol, den var riktigt snice.
Inte för att jag brukar blåsa håret då men... ^^
Henke, Mange, Elin och Sara hade gjort en tårta till mig
och så sjöng dem "vi grattulerar" för mig i dörren. Det var en "engångsföreteelse" sa Mange,
när jag tyckte att dem kunde sjunga för alla, inne i huset.
Sen fick jag en "heldag" med dem 4 med middag och bio också.
 Sweet kort hade dem gjort till mig.

Sen fick jag smycken och en söt vit gris som man kan ha som mobilsmycke av Bella
(har en sån svart). Det var riktigt bra också, för min gris är paj.
Sen fick jag en fin utskrift på mig och Anna, Ax2, en riktigt nice bild från 5:an..
Ja, detta var bara några roligt saker,
men den bästa presenten var att vi hade så kuwwhl tillsammans=D=D

Senare kom Älskling och hans vänner men dem gick efter ett tag igen.
Sen var det dags för Singstar turnering.
Henke var på det väldigt mkt där ett tag.
 Men sen ville de andra ha "efterfest" så då spelade dem spel.
Memory, Diamanten, Vem där och sånt. Jocke och Bella körde hårt på kulspelet vid soffan :)
Jag städade lite (okej, ganska mkt då), läste i minutbibeln,
läste körkortsteori och sen läste jag Shopoholic, den är så BRA!

Dock har det inte blivit krogen för mig än, men det kmr väll.
 Iaf på torsdag när Lace spelar på Brasseriet!
En vecka kvar innan påsklov. Jag undrar om jag kan få ta några körlektioner då..
Eller kanske gå på teorilektionier? :D Det hinner jag ju inte i vanliga fall.. :( Surt.

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det artonårsgräns på Brasseriet när Lace spelar? Jag vill också se dem ju! >.<

2007-03-25 @ 22:47:23
Postat av: änioio

vet inte Sara. Jag kan fråga, elr så hänger du med så typ hoppas vi att du får komma in....^^

2007-03-26 @ 21:26:16
Postat av: änioio

vet inte Sara. Jag kan fråga, elr så hänger du med så typ hoppas vi att du får komma in....^^

2007-03-26 @ 21:30:55

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0