Lördagsmaskerad

I helgen var det maskerad hos Emma,
och några foton säger väll mer än 1000 ord antar jag?

1. Jag, en posande björn. (De flesta trodde att jag var en mus eller kanin)
2. Stefan och hans vänner var utklädda till pudelrockare. Moget va? ^^
3. Lite snurrig bild, (min mobilkamera är inte den bästa) Iaf 2st rockare och en tiger.

Vi sov över i soffan, mysigt värre.
Dagen efter åt vi frukost och körde hem på reservtanken.
1 km kvar att köra på Mattias bil. 0 km när vi var framme hos Stefan
Som tur var hade Stefan extra bensin hemma hos honom.
Sen fixade Stefan Family Guy och vi tittade på massa avsnitt.
Sen åt vi pizza och kollade på mer Family Guy. Spännande..

Nu ska jag med till Annelundsparken med Susanna och hennes släkt
från USA typ. Så då ska Sanna få berätta mer ingående om Cheer EM :)
Jag längtar!

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0