Jobbskor (uppdaterad)



Så, igår köpte jag en billigare variant av tofflorna här nedan.
Kanske inte så snygga, (skulle aldrig köpt dem om jag inte blev tvungen^^)
Menmen, lite pimpade sådär för bara 180:- fick dem snällt följa med hem.






Så vad tycker ni?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag måste verkligen köpa några SKÖNA skor som jag kan jobba i.
Kruxet är att jag har väll aldrig varit direkt förtjust i sköna skor, bara de är snygga
så funkar det för mig. Ungefär iaf.
Så kommer min chef och tipsar om Crocs,
visst de är säkert sköna, men vem får inte spykänslor av att titta på dem?

Här är några par Birkenstock för ca: 600:-
Någon som har ett par sånna elr har några andra att rekomendera?


Kommentarer
Postat av: Carolita

Birkenstock ör ju bland de skönaste du kan ha på dig!

2007-06-14 @ 00:37:20
URL: http://chululi.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0