Sommarlov på riktigt

Igårkväll kom min kära familj hem från Kroatien.
Det var ju trevligt + att dem hade shoppat till mig på båten hem :D
En Chanel Chance parfym + saltlakrits :)

Sen igår var jag med Mimmi, vi gjorde kyckling, ris och en avancerad sås till ^^
Det var gott, sen åt vi ännu mer, & kollade på Harry Potter. Kuwhl.

Popcorn och sånt hemma hos Mims.

Ja, idag ska jag ha körlektion och sen tänkte jag & S dra till min stuga
men jag ska ju ha såndära "Utbildningskontroll" och se om jag är "redo för uppkörning"
först på onsdag, så vi får väll åka efter det. Spännande värre.
Hoppas verkligen att vädret blir bättre? Har ni också piss-dåligt väder, regn & grått?

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0