8 januari -Digitalt Skapande

Hejsan.
Sitter för tillfället i skolan. Vi har precis börjat med en ny kurs och den heter typ Digitalt Skapande typ.
Mamma har berättat att man kan få någon sorts bukspottskörtel canser om man äter för mkt socker.
Jag måste sluta äta godis! Jag vill inte få diabetes :/ Verkar JÄTTEjobbigt md sprutor. USH!
Nä, jag ska faktiskt försöka, jag ska inte äta godis på typ ett halvår eller något sånt.
Bara nyttiga saker, typ morot och sharonfrukt.

I helgen har Lilli och Anton + päron varit här. Vi körde till Lager 157 och jag fick köra.
Jag hittade en jättesöt klänning från Saint Tropez som jag köpte :)

Men nu ska jag fortsätta min lektion. / Anna

Mina Cubs!


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0