24 - SingStar Night

Igår var det SingStarkväll hos Henke, det var rowligt och det blev pretty sent.
Så det hela startade bra med att jag glömde SingStar skivan (som btw är Stefans:P) hemma.
Så när jag skulle hoppa på 1an, samtidigt som Ljung, så fick han gå av istället.
Måste säga att chauffören såg lite confused ut... =D

Så traskade vi bort i snöstormen mot rosengatan och tog därefter bussen ner till stan och sedan tog vi buss nr 7 mot Henkes place. Vi (Jag då) ränkade busshållsplatser för vi visste inte riktigt vart vi skulle hoppa av. Jag var as sugen på godis så när vi skulle köpa det på dammsvedjans livs så var klockan tio i 8 och butiken stängde 8. Vi bara Jaaaaaaaaa. Sen var det *PIP* butiken stängd ändå!!! Lite irriterande!
Sen kom vi in i Henkes lägenhet och Molly var inte där :( Naw. Den hunden är så söti. (Hon var hos den gamla granntanten som gilar hundar :P :D haha)
Sen kom Marie och Elvira som fick hoppa in i SingStar sjungandet direkt, soo funny är det!
Ljuing blev Ton Döv som beyg på hans första låt, men sen blev han Amature, Hopful och tillslut Rising Star! :P haha. Han vann på Radio GaGa mot Victor. Skojj.

Så körde vi singstar tills att klockan var halv 1 och då var det dags att busa till det hela med lite Rappakalja. Ett spel som jag aldrig spelat förrut, men det var as kul.
Koffa - Persisk dörrmatta som endast män får torka sina fötter på. (Eller inte) Men jag vann på den!! För det var flest som trodde att Koffa betydde det, hihi. Det var jag och Mange som kämpade in i det sista medans Victor stog kvar på samma ställe (i mål) Han skrev att alla ord skulle beyda: Hon är söt, eller dammsvedjans Livs. Hm. Dock inte så troligt, sen somnade han vid bordet och mumlade om att det är lördag i morgon när klockan var över tolv och söndag.. :/ Busigt värre.

En härlig SingStarkväll iaf! Bilder vore kul och haft, men icke :/ Äni

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0