13 feb - Fixa program

HEJ:)
Idag har jag och Sanna fixat Cubs andra del och det blev precis nästan klart, bara lite oklart vad de ska göra i sin 3:dje gymnastikdel.. :) Men annars så.

Igår var jag ju med Marie Gabrielsson,yeye, vi var och fikade och solade och så kikade vi runt lite på stan, så jag glömde min teorilektion, LITE osmart! :P haha. Sen skulle Marie gå och jobba (sälja dammsugarmaskiner is the shit :P)

Min och Bellas SingStarkväll var en höjdare som man blir tvungen att göra igen, såå kul var det! :):)
Jag, Bella, Mange, Henke och Victor var det, vi och 3 SingStar skivor. Busigt värre!
Bella skickade lite heeerliga bilder från i sommras när vi var och tittade på Backyard Babies och Hellacopters. Lite snygga, lr kanske inte..


Sen hade jag några när jag var blond, ojojoj.


Jaja, i morgon är det alla hjärtans dag, hihi, Stefan ska få en jätterolig present :P Hi. Så köpte jag och Susanna en present till Mimmi med, hon fyller ju 18 på lördag. Då ska vi dit och röja :P

Puss på er, / Äni

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0