12 feb LOV

Hej.
Har precis kommit hem från Stefan och jag fick låna hans nyckel, för han skulle upp vid 07.20 för o jobba. Låter jobbigt tkr jag.
Har precis fått ett mail av Magnus, han jag proade hos förra gången. Han tipsade mig om en reklambyrå. Weey. Nu ska jag nog ta och ringa dit..
Jaa, napp på kroken, så att säga. Gött mos, nu behöver jag inte oroa mig för att inte hitta något iaf.

För övrigt tänkte jag gå på min första teorilektion på Körkortsteamet idag. Det ska bli skojj och se vad dem snackar om. Har ju typ aldrig tid och gå på dem eftersom att jag tränar mån,ons när det är teorilektioner.. Jaja, det var väll bra att vi fick ledigt idag med cheeren, så då kan jag ju gå på lektionen. Men tråkigt, för jag vill träna! :)


Josse goes vig.


Ha ett bra lov, (det tänker jag ha) / Äni


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0