Köp, en utmaning

Mitt bästa köp: Hm, väldigt svår fråga. Just nu är det en secondhand sjal med blommönster,
för ynka 30 kronor, som jag använder väldigt mycket.♥
Mitt sämsta köp: Jättefina mockapumps från dinsko, sista paret, dock i 36;or. Lite för litet
dock, jag var nog liiite för optimistisk för mina 37;or.
Mitt dyraste köp:
Vinterstövlar från Sixtyseven 1100kr kanske.

Mitt billigaste köp: Ja, kanske min Lyle and Scott secondhandkofta för 65 kronor.
Om vi snackar jämförelse. Annars är det nog någon liten väska för 15 kr.

Mitt senaste köp: Ett par fräscha Cheap Monday jeans i kornblått. Me like.
Mitt nästa köp: Är sugen på lite nya fräsha höst t-shirtar. Får se.
Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: Deffinitivt de svarta kinaskor som Lager 157 sålde för
ynka 100 kronor.
Mitt önskeköp: En ny digitalkamera eller en ipod som rymmer alla mina låtar.

Så, nu utmanar jag er att skriva en likadan lista,
fast med dina svar ;) Om du gör utmaningen kan
du ju alltid skriva en kommentar så att jag kan kika in :)


Kommentarer
Postat av: Elin.

det här ska jag också göra :) när jag hinner.

2007-08-10 @ 16:58:51
URL: http://lindvert.blogg.se
Postat av: Elin.

Nu gör jag testet, du får kolla in mina svar också.

2007-08-13 @ 17:46:17
URL: http://lindvert.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0