Fredag

Tji.
Sitter i skolan på Digitalt Skapande lektionen.
Man kan väll säga att vår lärare inte riktigt har koll på
att ingen gör det han gör ^^ Ojojoj.
Roligt värre -.-

Idag ska vi ha prov, typ analysera Mandomsprovet.
En film vi sett i Svenskan från -67. Har bara sett den
en gång. Vi skulle sett den 2 gånger, så nu kmr jag
inte kunna skriva någonting.
Efter det är det matteprov på Matte B, hihow.
Känns väll okej, antar jag. Inga y= kx + m nu. Tack för det!

mer typ 15 -(2x + 34)(7x2 - 11x3) ungefär. ^^
Menmen, känner att jag inte orkar hänga med på lektionen.
Onödigt att jag kom hit (Positiv, njaa)
Efter lunch, alla prov och sånt är det dags för idrott.
Mysigt värre, vet inte vad vi ska göra. Cheerleading kanske? ^^
Elr not.

Sen ska jag träna, jag + Helena vi kör hårt ;)



Mm. Sen måste jag
köpa mina favorit läkerol.

Till helgen är det gymnastikuppvisning som några ur Flugan ska titta på.
Vi ska till Göteborg och titta på Göteborgsgymnasterna. Sen ska stunten
ha uppvisning där med.
På söndag ska Cubs ha uppvisning på Svedjeskolans vårmarknad.

/ äni

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0