3 April

Ja, snart 4:de då.
Idag missade jag en körlektion. Surt. 400 kr försvann ur min blick.
Lr något.
Men idag var jag med Säni och vi körde en härlig shoppingrunda på stan.
Vi köpte likadana (!) skor, mintgröna från HM ^^
Sen köpte jag ett par flippfloppare, ett linne, en randig t-shirtklänning och ett halsband! :)
Hoppas att jag kan jobba på söndag med, på Waynes i knalleland.

På torsdag ska vi till Helsingborg på kvällen, bo hos mormor&morfar.
På fredagen ska vi leka med Per, Karin, Anton och Lilli.
Jag ska nog iofs leka mest med Lilli. Weey. Längesen jag träffade henne nu va.
Så på lördag ska vi till farmor och farfar på förmiddagen och sen ska vi till mormor& morfar på kvällen.
Sen drar vi hem på söndag, sen är mitt lov typ slut. Happ. Känns som det kmr gå väldigt snabbt!

Aja, i mon ska jag vara med lilla Sara iaf, vi ska fika, så ska hon ge mig lite kosh sen vi var ute på Brasseriet!
Hon är inte 18 år fyllda, men hon har sitt knep ^^ (Gå in tidigare;)


Provade ballerinaskorna från Wedins,
dem var verkligen inte sköna i verkligheten :/ Surt.

/ Änio

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0