14 April - trött i fötter

Igår var det kalas för Sofie, Stefans lillasyster. Hon fyllde 12 år i torsdags.
Så jag och Susanna åkte dit efter träningen och hoppade lite studsmatta!
Åt tacopaj och sallad, det var mumsigt, och sen lite godis med.
Sen tittade jag och Stefan på Heroes och sen körde vi hem Susanna, Cissi & Daniel.
Sen susade vi hem till mig och sov här.
På morgonkvisten körde han mig till jobbet (Waynes Coffé i knalleland)
och jag jobbade 12-17. Kom hem nyss och är trött i fötterna.

Har inte bestämt vad jag ska göra ikväll, men jag ska ju jobba i mon samma tid,
så det får inte gå för hett till, om man säger så..

I morgon har jag och älskling 3, ½ år ! :) Sweet va?

/ A

Kommentarer
Postat av: bella

naaaw så mysigt, jag tror det kommer bli anna och stefan för all framtid :) gulle

2007-04-14 @ 19:12:26
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0