10 April - Skolstart

Idag var det, efter ett härligt påsklov, dags för skola igen.
Började dagen lite soft sådär md en (iofs. mkt hemsk) film på Historian.
Sen gjorde jag, Victor och Anton tacos. Typ standard lunchen nuförtiden.
Som vanligt; INGEN vill äta Samis fett-fläsk. Usha.

Har pärlat lite idag, och resultatet finns här under.
Efter vi hade varit på Beadplace så gick vi till Orion och fikade.
Min chokladboll var iofs väldigt torr och inte god.
Sara krängde brie-macka och två dammsugare, rowligt värre ^^
Det var ju nästan sommar-väder så vi var tvugna att sitta ute ;) hihi.


Sen chillade jag till Körkortsteamet, hade "mindre landsväg"s körning.
Endast en lektion, tack för det. Så i mon ska jag upp tidigt och börja på kapitel 10.
Typ stadskörning, man bara, JA; BORÅS ÄR EN SÅÅÅ STOR STAD (not).
Men, det gör väll det hela bättre, och enklare.
Gjorde klart pärmarna som man måste ha gjort för att få börja med datorerna.
Så klarade jag prov A på datorn med. Wundebar asså.
I och för sig så var det med nöd och näppe (:D:D) att jag klarade det.
63 fick jag och 63 var precis G.

Nästan lika roligt som (Elins och) mitt försök att göra MediaKommunikations
uppgiften vi fick idag, när våran lärare var sjukis. Typ slå ihop två idéer till en bättre.
Så "kom vi på" dator-nyckelringen. Mohaha.

Elins bilddagbok hittar ni här: scylla.bilddagboken.se

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0