1 April

Hej.
Är hemma efter en tuff dag på Waynes Coffé. Har provjobbat där idag.
Mer folk på ett Café har väll aldrig skådats på länge säger jag bara.
Min Café karriär startade inte direkt med att gå runt o slöa hela dagen,
nejnej, vi var 3 pers som skulle ta hand om de flera hundra människorna
som alla hungrade efter kaffe och fika.
Det fanns en massa knasiga sorters kaffe, typ 7 olika smaker på Kaffe Latte ^^
+ att deras Smooties är grymt goda!
Fick typ plocka in 4000 brickor som folk inte orkar ställa på vagnarna 2 meter ifrån borden,
göra mjukglass ( gick dock inte så bra/rakt i struten ), torka av bord, diska i diskmaskinen,
plocka ut och fylla på mer drickor o mackor m.m.
Började 12 och slutade 17, dock bara 5 h men jag är ändå slut. Ojojoj. :P
Hoppas på att få helgjobb samt jobb på sommarlovet.
Ska maila mina uppgifter till honom och sen ska han höra av sig när jag kan jobba :D Weey.

Är så glad över att Cubs och Helena vann DM guld igår på Cheerleading DM i Möndal.
Typ låg och tänkte på det hela natten igår. Så duktiga är dem :D


Men nu ska jag skutta hem till min Stefan, kanske titta på Heroes '' )

LOV IS IN THE AIR.
/wannis

Kommentarer
Postat av: bella

NICE anna, hoppas du får jobb där så kan ja komma o äta massor :D gick det bra då? puss

2007-04-02 @ 19:43:11

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0