29 december TRÄNING! :)

Äntligen är det träning!
Sitter och snackar lite med lite folk på msn, Bella och jag ska fira nyår tillsammans.
Vi har planerat lite vad vi ska äta och så, vi får la se om det blir någon fest efter middagen.
Fisken (Linda) ska hämta mig vid tjugo i någongång, så jag måste fixa upp håret till något träningsvänligt.

Idag har jag övningskört en massa.
Först skulle vi fixa pass och ID-kort och sen skulle vi köra ut till Mio-möbler i viared.
Så jag har övat mig riktigt ordentligt idag. Det passar ju bra eftersom att jag skrivit in mig på Körkortsteamet.
Jag ska ta min första körlektion nästa torsdag, den 4 jan. Det känns lite pirrigt ju.
Jag och Mimmi ska gå på teori lektionerna tillsammans också, det känns brao.


Söt pyramid. :)

Puss och krem / Äni

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0